GWARANCJA KAWASAKI

gwaranacja.jpeg


gwarancja podstawowa.jpeg
 

Gwarancja podstawowa Kawasaki 

Czym jest gwarancja K-Care?

Dla każdego fana jednośladów, zakup motocykla to spełnienie marzeń i chwila wyjątkowych emocji. Pakiet programów gwarancyjnych K-Care został stworzony, z myślą aby pomóc Ci jak najlepiej dbać o Twój nowy motocykl! Przeżywaj kolejne niezapomniane chwile, robiąc to co się kochasz!

 

Warunki gwarancji K-Care

 

  • Motocykl Kawasaki musi być przygotowany, serwisowany i dostarczony przez Autoryzowanego Dealera Kawasaki.
  • Wypełniona i podpisana przez nabywcę Karta gwarancyjna musi zostać wysłana do Importera w ciągu 48 godzin od chwili wydania motocykla Klientowi (to należy do obowiązków Autoryzowanego Dealera).
  • Prace serwisowe zalecane przez producenta muszą być przeprowadzane przez Serwis Autoryzowanego Dealera i potwierdzone w książeczce gwarancyjnej.
  • Pojazd musi znajdować się w stanie oryginalnym, w przypadku zastosowania akcesoriów dodatkowych muszą być one zatwierdzone przez Kawasaki.

Czas trwania gwarancji K-Car

 

 

Pojazd / Części  Okres
Motocykle i skutery szosowe 24
Motocykle terenowe 6
Skutery wodne Jet Ski 24
Skutery wodne Jet Ski (użytek zarobkowy) 12
Pojazdy ATV / Quad 12
Pojazdy Mule / Części zamienne / Akcesoria (odzież, torby, gadżety i inne) 6
Akcesoria zamontowane na pojeździe i zgłoszone przez dealera w systemie gwarancyjnym

24

gwarancja rozszerzona.jpeg
 

Gwarancja rozszerzona Kawasaki

Czym jest K-Care WARRANTY PLUS?

To program zapewniający Ci wszystko co jest niezbędne do tego, by inwestycja w Kawasaki zwróciła się w kolejnych latach, oferując przy tym długą i bezawaryjną eksploatację motocykla.

Gwarancja Plus dostępna jest do kupienia w dowolnym momencie w ciągu pierwszych 2 lat od daty pierwszej rejestracji. Co to daje? Przedłużenie gwarantuje Ci ochronę pojazdu na dodatkowe 2 lata. Zarówno gwarancja, jak i rozszerzenie obejmuje całą Europę.

Zobacz dlaczego WARTO skorzystać z usługi  K-Care WARRANTY PLUS

 

  • Przebieg nie ma znaczenia gwarancja jest aktywna bez względu na ilość przebytych kilometrów.
  • Pokrywamy koszty Wszystkich napraw i/lub wymiana wchodzących w program
  • Rozszerzasz pakiet tak jak Ty chcesz.
  • Oferujemy możliwość przeniesienia bez opłat przedłużonej gwarancji na nowego właściciela przy sprzedaży pojazdu.
  • Stworzyliśmy maksymalnie prosty wniosek - wiemy, że chcesz uniknąć zbędnych formalności

 

Rozszerz gwarancję Kawasaki

 

Skontaktuj się z Naszym Doradcą i dołącz do grona zadowolonych użytkowników usługi K-Care WARRANTY PLUS.

Telefon: +48 61 677 53 88
e-mail: poznan.karlik@kawasaki.pl

 

 

ZADZWOŃ
DOJAZD
UMÓW SIĘ NA JAZDĘ